dimecres, 19 de gener del 2011

QUI OCUPA LES PLACES VACANTS DE L’AJUNTAMENT?


Ja hem parlat altres vegades de nefasta política de RRHH que ha dut a terme aquesta legislatura l’actual equip de govern, hem manifestat reiteradament que hi ha poca informació en tot el procés de selecció per les places vacants a la plantilla de personal. L’equip de govern deu pensa que fa el correcte, i que fa el que ha de fer. Doncs nosaltres creiem que s’hauria de fer molt més i ens reiterem amb el que ja hem dit i reclamat en anteriors vegades, cal anunciar més i més bé les convocatòries de treball de l’Ajuntament , fer-ho més transparent i combatre tota mena d’opacitat, però això pel PSC no és prioritari, ara que tot just acaba la legislatura.

Malauradament aquesta opacitat s’ha enquistat al nostre l’Ajuntament , aquesta practica permet al PSC actuar de manera partidista, acontentar a qui els convé, que no són pocs i fomentar el clientelisme. Creiem que la corporació local hauria de procurar la màxima transparència i garantir la igualtat de la ciutadania per optar a un lloc de treball a l’ajuntament.
Les mesures a adoptar són ben senzilles: que hi hagin unes bases objectives per a totes les contractacions, saber els criteris de selecció i quines persones són les que seleccionen i decideixen cada contractació, donar-ne la màxima informació i difusió molt més enllà dels butlletins oficials.
Com a mostra de tot el que diem, en els últims mesos l’Ajuntament ha tret gairebé 17 places de treball i d’aquests gairebé cap, o cap, ha sortit anunciat a l’Actual, ni a la Radio Municipal, a quines persones ha beneficiat aquest silenci en els mitjans de comunicació de l’ajuntament , per part de l’equip de govern?

Si aquest silenci sobre les places ofertades no era suficientment el
passat dia 25 de novembre van ser publicades al BOP les bases de selecció per proveir les places vacants de la nostra corporació d’acord amb l’oferta publica d’ocupació publicada al DOGC 5651 de 16/06/2010. El que més ens sobte són els temaris generals per les places del Grup A1 amb un total de només 15 temes. Després d’analitzar el temes veiem manca de coneixements per part d’aquests tècnics en certs aspectes administratius bàsics per desenvolupar tasques de tècnics d’alta qualificació a la corporació, certament volem els millors o volen els que ja hi són?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada