ICV ha presentat
juntament amb ERC , en roda de premsa, la seva postura davant la proposta de
resolució al Parlament sobre l'enllaç de la Ronda Oest que aquesta setmana serà
registrada per ICV, ERC i CiU i que té com objectiu debatre la necessitat
de que s'iniciïn els estudis necessaris per a reformular el
projecte de desdoblament de la carretera B-124, com a prolongació de la Ronda
Oest de Sabadell, incorporant la proposta de la plataforma Sant Julià referent
a la connexió entre la B- 124 i la Ronda Oest de Sabadell, cap a l'autopista
del Vallès C-58 .
Cal fer esment que els municipis de
Sabadell, Castellar de Vallès, i Sant Llorenç Savall amb una població conjunta
de més de 235.000 habitants, pateixen les conseqüències de la congestió del
trànsit per la carretera B-124, ja que aquesta via representa una de les
comunicacions comarcals més congestionades del Vallès, i és la única via de
connexió entre Castellar i Sabadell, ja que no existeix via alternativa ni tan
sols de transport públic.
Cal
recordar que l'Associació Plataforma
Sant Julià ha fet una proposta i d'unió de desdoblament segregat de la via
B-124 i la Ronda Oest de Sabadell (presentada el mes passat a Castellar en acte
obert) , en la qual es va exposar que aquesta via, amb un carril per sentit,
començaria al municipi de Castellar amb una rotonda a l'alçada de la Torre
Turull, aniria en paral•lel a l'actual traçat de la B-124, per a no perdre la
cota topogràfica correcta, i enllaçaria amb un pont en cota molt superior sobre
del pont existent. Aquest pont entraria a Sabadell mitjançant túnel obert entre
els barris de la Planada del Pintor i Can Deu, on ja hi ha la reserva viària
del planejament, fins a connectar en superfície amb la Ronda Oest ja existent,
a l'inici de la carretera de Matadepera.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada