dissabte, 26 de febrer del 2011
ICV manifesta que les queixes al Síndic evidencia les mancances i inactivitat del model de gestió municipal que el PSC ha instaurat a l'ajuntament
Eva Clariana responsable dels ecosocialistes a Castellar ha demanat més respecte als drets de les persones i que s’assumeixin responsabilitats davant l’alt nombre que queixes que aglutina la nostra corporació segons l’últim informe presentat al Parlament per aquesta institució.
ICV reclama a l’administració local i als seus gestors que donin una resposta completa, àgil i eficaç a les demandes ciutadanes i una millor atenció a les persones, cosa que no s’està duent donat alt nombre de queixes que rep l’ajuntament com a conseqüència de la seva inactivitat en alguns casos i omissió dels deures i obligacions que li són inherents com administració.
Les dades són molt clares, el 7% de totes les queixes que reben els ajuntaments de la comarca del Vallès Occidental són adreçades a la nostra corporació, una mostra palpable és que mentre Ajuntament de Sabadell amb una població de 206.493 habitant té 16 queixes adreçades a la seva corporació mitjançant el Síndic , i Terrassa amb 213.129 amb 21 queixes, Castellar del Vallès amb 23.176 habitants té un número similar que una gran ciutat amb un numero de queixes rebudes per aquesta institució de 16.
Aquest fet denota que la estructura funcional , el tracte i resposta a les demandes a la ciutadania així com el model implantat d’administració pel PSC fa aigües per totes parts, un model més interessat en vanagloriar la gestió de l’equip de govern que ha donar resposta a les demandes de la ciutadania, ciutadania que finalment ha d’optar per presentar queixa davant del Síndic davant la inactivitat d’una administració que ha deixat de ser propera a la ciutadana per a convertir-se en un element burocratitzat i allunyat, model antagònic del que hauria d’ésser una administració moderna i propera i amb voluntat de servei públic.
ICV manifesta la voluntat de redreçar el model de funcionament tant intern com extern de l’administració local a fi que les actuals situacions de vulneracions de drets, manca d’agilitat i incompliments de terminis per part de l’ajuntament quedin reduïts a la mínima expressió, així com que la ciutadania visualitzi un nou tarannà en la prestació dels serveis públics la propera legislatura.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada